Sosyal Medya Yönetimi
Marka İzleme
Markanızı izleyerek gelişmesini takip edip ona göre staretejilerimizi geliştiriyoruz.
Sosyal Medya Yarışmalar
Sosyal medya hesaplarınız için yarışmalar düzenliyoruz, bu yarışmalar sonucunda marka bilinirliğinizi etkileşim ve beğenilerinizi zirveye çıkarıyoruz.
Sosyal Medya Yönetimi
Sosyal medya hesaplarınızı profesyonel bir şekilde yönetimini gerçekleştiriyoruz.
Marka İtibarı Yükseltme
Marka itibarınızı yükseltmeye yönelik çalışmalar yapıyoruz.
ETKİLEŞİM
BEĞENİ
Geri Dönüşümler
Bizimle Çalışan Bazı Markalar
Neden Bizi Tercih Etmelisiniz ?
Sosyal Medya Yönetim Paketleri
- ✓ Kurumsal Hesapların Oluşturulması
- ✓ Kapak ve Profil Tasarımları
- ✓ Gönderi Paylaşımı
- ✓ Özel Gün Paylaşımları
- ✓ Etkinlik Paylaşımı
- ✓ Yorum Yönetimi
- ✓ Yarışma Düzenleme
- ✓ Video Prodüksiyon
- ✓ Reklam Bütçesi
- ✓ Büyüme Garantisi
- ✓ Raporlama
- ✓ Kurumsal Hesapların Oluşturulması
- ✓ Kapak ve Profil Tasarımları
- ✓ Gönderi Paylaşımı
- ✓ Özel Gün Paylaşımları
- ✓ Etkinlik Paylaşımı
- ✓ Yorum Yönetimi
- X
- X
- ✓ Reklam Bütçesi
- ✓ Büyüme Garantisi
- ✓ Raporlama
- ✓ Kurumsal Hesapların Oluşturulması
- ✓ Kapak ve Profil Tasarımları
- ✓ Gönderi Paylaşımı
- ✓ Özel Gün Paylaşımları
- ✓ Etkinlik Paylaşımı
- X
- X
- X
- X
- X
- X
Merak Ettikleriniz
-
Kurumsal işletmelerin hesaplarının oluşturulması, profil ve kapak görsellerinin tasarlanması, sosyal medya hesaplarının düzenlenmesi, gönderilerin planlanan ve en çok etkileşime ulaşabileceği zamanda profesyonel özgün metin ve tasarımlarla paylaşılmasının sağlanması, sponsorlu paylaşımlar için detaylı hedef kitle analizlerin yapılması (Yaş, Lokasyon, Cinsiyet, İlgi Alanları), hedef kitleye uygun iletiler oluşturulup bu iletilerin viral şeklinde de yayılmasının başarılması gibi unsurların tümüne kurumsal sosyal medya yönetimi denir. Ülkemizde olduğu gibi dünyanın pek çok yerinde de sosyal medya stratejisi ve yönetimi işlemleri bu işin uzmanları tarafından yapılmaktadır.
-
Kurumsal kimliğinizi ön plana çıkararak kullanacağınız sosyal medya hesaplarınızla birlikte, Türkiye’deki 51 milyon aktif sosyal medya kullanıcısına ulaşmayı hedeflemeniz mümkün olacaktır. Bu insanların 44 milyonu mobil üzerinden sosyal medyaya ulaşırken, alacağınız hizmet sonucunda; sponsorlu paylaşımların düzenlenmesi, hataya yer vermeden hazırlanacak ve direkt dikkat çekecek içeriklerin hazırlanmasından; hizmetlerinizin karşı tarafa görsel olarak ve belirli mesajlar içererek sunulmasına kadar birçok konuda mükemmel destek almanız için Kurumsal Sosyal Medya Yönetimi Hizmeti almanız gereklidir. Alacağız profesyonel kurumsal sosyal medya hesap yönetimi hizmeti sayesinde markanız büyüyecek, itibarınız artacak, etkileşimleriniz yükselecek ve bu sayede satmış olduğunuz ürün veya hizmette gözle görülen bir artış olacaktır.
-
Hizmete başlayabilmek için ilk olarak Kurumsal Sosyal Medya Hesaplarınızın, her platformda özenli bir şekilde açılması ve paylaşıma hazır hale gelecek şekilde düzenlenmesi sağlanacaktır. Ardından firmanızın verdiği hizmetler ve sunduğu avantajların ulaşmasının en yararlı olacağı hedef kitle belirlemesi yapılacak; yapılacak paylaşımların, sunulacak gönderilerin ve gerekli olması halinde sponsorlu paylaşımların planlanması gerçekleşecektir. Resmi tatiller, bayramlar ve özel günlere özel olarak tasarlanacak paylaşımlar ve satışınızı direkt olarak artıracak içeriklerle gerçekleştirilecek içeriklerin yanı sıra; insanların ilgisini çekebilmek için farklı yarışmalar ve etkinliklerin düzenlemesi de, hizmet içerisine yerleştirilecektir. Kurumsal Sosyal Medya Yönetimi hizmetinde rakiplerinizin tam olarak neler yaptığının düzenli olarak takip edilecek buna göre; düzenli olarak özellikle Instagram üzerinden hikaye paylaşımları yapılarak, güncellik korunacaktır. Son olarak her ayın sonunda raporlamayla aldığınız hizmetin kalitesini ortaya çıkarmanız sağlanacaktır.
-
Bölgesel, ulusal veya uluslararası hizmetlerden hangisi sizin vizyonunuzda olursa olsun, sosyal medya üzerinden; fiziksel olarak ulaşabileceğiniz insandan daha fazlasına ulaşma fırsatını elde edersiniz. Toplamda 51 milyon sosyal medya kullanıcısının olduğu ülkemizde kullanıcılar, günün ortalama 2 saat 48 dakikasını sosyal medyada dolaşarak, 2 saat 44 dakikalarını video yayınlarını izleyerek ve 1 saat 22 dakikalarını YouTube üzerinden müzik dinleyerek geçirirler. Eğer sosyal medya hesapları olarak hem standart kullanım, hem de YouTube gibi video paylaşım platformlarında aktif olursanız, 51 milyon insanın sadece hedef kitlenize özel reklamlarınız ve paylaşımlarınızla hizmetlerinizi duyurmanız, marka itibarınızı arttırmanız mümkün olacaktır. Bu da, işletmenize karlılık ve kazanç getirecektir.
-
Sosyal medya ajansı seçerken bu alanda tecrübeli, birikimi yüksek ve sonuç odaklı çalışan sosyal medya firması her zaman ilk tercih olmalıdırlar. Bu şekilde başarı yakalamak mümkün olacaktır. Sosyal medya ajansı seçerken referanslara, firma kurumsallığına bakılmalıdır. Sosyal medya ajansı yaptığınız işle ilgili metin, görüntü, ses, video gibi içerikler üretmeli ve yaptığınız işe göre strateji oluşturulmalıdır. Bu yüzden profesyonel bir sosyal medya hizmeti almayı düşünüyorsanız hizmet aldığınız Sosyal medya ajansının firmanıza yakın olanı veya firmanıza ara ara gelebilecek sosyal medya ajanslarını tercih etmeniz içerik konusunda büyük önem taşımaktadır.
-
Her hizmette olduğu gibi; Sosyal Medya Yönetim Hizmeti alırken, ilk olarak referansların çok olmasına ve kaliteli firmaların referanslarına sahip olunmasına dikkat etmelisiniz. Çünkü hizmet alacağınız ajansların deneyimleri, her zaman sizlere verecekleri hizmetlerin kalitesiyle doğru orantılı olacaktır. Ajans çalışanlarının ve genel olarak vizyonlarının yüksek olması, kaliteli ve bilindik firmalarla çalışmaları da, beraberinde uzmanlık getireceği için, hizmet alacağınız ajansın uzman çalışanlara ve hizmetlere sahip olmasına da dikkat etmeniz gerekir. Fiyat her zaman ikinci aşamada incelenmesi gereken bir konudur. Çünkü uzman ve tecrübeli bir ekiple, harcadığınız ücretlerin çok daha fazlasını kazanabilirsiniz.
-
Sosyal Medya Yönetimi Fiyatları belirlenirken en önemli nokta, bulunduğunuz sektör etkenidir. Rekabetin yüksek olduğu, hizmetlerin her zaman daha spesifik olacağı bir sektörde, fiyatın artması normal karşılanmalıdır. Günlük kaç adet, hangi zaman aralıklarında ve ne tarzda içeriklerin yayınlanacağı, kısacası yayınlanacak içerik planlaması ve iş yükü fiyatı etkileyen unsurlardandır. Çok fazla içerik yayınlanması demek, daha fazla iş yükü anlamına gelecektir. Son olarak alacağınız hizmetin kaliteli bir şekilde sizlere sunulması da, her zaman fiyatın doğru orantılı bir şekilde yükselmesine sebep olacaktır.